Vi sidder klar Man - Fre 08.00 - 18.00 Salg til Privat & Erhverv phone_logo
69 15 91 00
Din indkøbskurv
I alt ekskl. moms  0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

Handelsbetingelser


Betaling

Nimalift.dk kan modtage følgende betalingskort: Dankort/VISA-Dankort, VISA, MasterCard og eDankort. Betalingen bliver først trukket på dit kort når varerne afsendes fra vores lager. Alle beløb er i danske kroner (DKK) og vises både ekskl. og inkl. moms.

Det er også muligt at betale kontant ved afhentning i Billund eller via Bankoverførsel.

For offentlige virksomheder er det muligt at betale med EAN-faktura.

Vi forbeholder os ejendomsretten til enhver leverance, indtil den fulde købesum med tillæg af eventuelle renter er betalt. Vi har ret til at indstille funktionen af produkterne, indtil betaling har fundet sted.


Levering og priser

Hvis varen skal leveres bliver dette foretaget med fragtmand. Vi står for transporten indtil din dør og den forventede leveringstid er 1-2 dage. Der kan dog ikke gives garanti for at varen bliver leveret indenfor det angivne tidsinterval, men det gør 99 % af vores leveringer!

  • - Jylland / Fyn: 900 kr. + moms
  • - Sjælland: 1.200 kr. + moms
  • - Ikke brofaste øer: 1.400 kr. + moms
  • - Småpakker som tilbehør: 60 kr. + moms

Ved modtagelsen af dine varer er det vigtigt, at du kontrollerer, at varen er i intakt stand og ikke har lidt overlast i forbindelse med transporten. I tilfælde af at varen er beskadiget beder vi dig kontakte os. Vi opfordrer til, at der ved transportskader reklameres indenfor maks. 5 hverdage. Dette letter din bevisbyrde for, at skaden er sket under transporten.

Leveringer til Færøerne, Grønland og udlandet beregnes ud fra dagsprisen.

Alle leveringer foretages med lastbiler, og der skal derfor være mulighed for, at komme ind med en sådan.


Reklamationsret

NM Group ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles NM Group ApS indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder NM Group ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang.


Fortrydelsesret

Der er 365 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Køber hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Inden varerne sendes retur er det vigtigt at tage kontakt til Nimalift via tlf. eller e-mail.

Tlf: +45 69 15 91 00

E-mail: info@nimalift.dk